Lunk Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Hejsan! Jag och några kompisar i skolan håller på med vårat projektarbete i årskurs 3. Som då är att göra en länkportal med onlinespel. Därför undrar jag om ni har några tips på bra sidor som vi kan länka till. Jag skulle även uppskatta om ni ville ge lite kritik / feedback på sidan. adressen till sidan är http://www.funnygames.se Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 (redigerat) Har ni licens för spelen ni länkar till? Redigerat 18 December 2004 av LuddE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenGool Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 (redigerat) *EDIT* Förlåt jag uppfatade fel Redigerat 19 December 2004 av GoldenGool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 och varför har ni på engelska när det e .se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 och varför har ni på engelska när det e .se? domännamnet kanske är billigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 habbo.se gangstawar.com runeskape.com cokemusic.??? pristiontale.com :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.