V.I.P Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Tja alla jag kan inte få fram konsollen på spelet (på singleplayer so plz help me)!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 ?? vaaa <_< vad menar du.. du får förklara bättre och inte vara så upphetsad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 man måste gå in i steam och play games, sen hl2, sen propeties, och sen ska man lägga en sak path (eller nått, det ska typ stå C:\\program files\valve\steam\half-life2) lägg till ~console där och sen ska consolen komma upp när du startar spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 (redigerat) det råkade postats två gånger. jag ber om ursäkt. Redigerat 19 December 2004 av xiao-x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Lung.. Hehe fatta inte vad du mena det blev för rörigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 högerklicka på HL2 i my games.. skriv -console i launch options.. ska d va så svårt för er Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 tydligen... efter man gjort det så kan man inte få upp consolen när man kör, bara när man startat spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonka Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 man högerklickar på genvägen, där ser man att det står: Mål:C:\Program\Valve\Steam\Steam.exe där ska man lägga till applauch 220 då får du upp consolen när du startar, och för att få upp den under spelets gång trycker du på Esc (men jag har inte fått fusken att fungera, jag skriver in fusken men ingenting händer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 för att få fram consolen ska man väll skriva console~ inte applaunch eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.