Nimtro Skrivet 25 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 det går inte i alla fall vad jag vet men man ska ge nåt till kurt men då måste man ha japanskt spel tror jag Ok men då måste man då köpa det i japan eller? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 ja eller nånanastans utomlands Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 (Elite Commander @ 22/01-2005 09:32:04) det funkade för min kusin.... jag hittade fusket på nån sida men jag kommer tyvärr inte ihåg vad den heter.. jag hade tyvärr spelat över 450 timmar redan så för mej var det kört.. men min kusin hade spelat 448:40 eller nått och vi testade det och det funkade. han klonade den och böt över den till mej!!!!!... den e på lv 11 när man fångar den men den verkar vara på typ lv 40 lr nåt eftersom att den e så bra det där värkar trovärdigt <{POST_SNAPBACK}> Sorry nu bara wrong <_< Celibi går bara att få med Gameshark som ni inte vill använda eller med G/S-bollen i japanska versionen. Det fusket skrattar jag åt :lol: :lol: Game Shark vill ni inte använda såvida ni inte är intresserade av att förstöra spelet, inte bara saven utan HELA spelet! Maskinen har 50% chans att förstöra spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 28 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 (Evolution @ 26/01-2005 18:11:13) (Elite Commander @ 22/01-2005 09:32:04) det funkade för min kusin.... jag hittade fusket på nån sida men jag kommer tyvärr inte ihåg vad den heter.. jag hade tyvärr spelat över 450 timmar redan så för mej var det kört.. men min kusin hade spelat 448:40 eller nått och vi testade det och det funkade. han klonade den och böt över den till mej!!!!!... den e på lv 11 när man fångar den men den verkar vara på typ lv 40 lr nåt eftersom att den e så bra det där värkar trovärdigt <{POST_SNAPBACK}> Sorry nu bara wrong <_< Celibi går bara att få med Gameshark som ni inte vill använda eller med G/S-bollen i japanska versionen. Det fusket skrattar jag åt :lol: :lol: Game Shark vill ni inte använda såvida ni inte är intresserade av att förstöra spelet, inte bara saven utan HELA spelet! Maskinen har 50% chans att förstöra spelet. <{POST_SNAPBACK}> Är det sant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Celebi FICK MAN för ca.3 år sedan på Celebi Tourse genom sverige man skulle stoppa in sitt spel i en apparat sedan fick man celebi ps. Jag har Celebi :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 åå coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Jag har hört att man måste fånga alla Unknown i bokstavsordning... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 det funkar typ inte men jag har inte testat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 31 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Celebi FICK MAN för ca.3 år sedan på Celebi Tourse genom sverige man skulle stoppa in sitt spel i en apparat sedan fick man celebi ps. Jag har Celebi :kung: Men är Celibi bra??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 ja den är ganska bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Celebi FICK MAN för ca.3 år sedan på Celebi Tourse genom sverige man skulle stoppa in sitt spel i en apparat sedan fick man celebi ps. Jag har Celebi :kung: celebi är bara en helt vanlig pokemon men han går inte att få tag i bara på japankt version Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Min kompis har den på sitt FR,han fick den genom fuskmaskin,jag har alltså Celebi på Pokedexen på mtt FR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg