jay Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Det går om man har Pokémon Stadium 2 på N64 GARANTERAT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 16 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 det går inte i alla fall vad jag vet men man ska ge nåt till kurt men då måste man ha japanskt spel tror jag Men kan man köpa det i Filipinerna ??? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Men jag har köpt mitt pokemon spel i flilipinerna men har jag då japanska verisonen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 (redigerat) Det ser du ju! Isåfall ska det stå på japanska! Redigerat 20 Februari 2005 av Elite General Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 24 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Det ser du ju! Isåfall ska det stå på japanska! Ok! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Gör de det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Det kanske är likadan text fast inte japanska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 bara så alla vet kan man bara få celebi av club nintendo, men det går inte längre, fast jag har den på level 50. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag har en guide för guld, silver och kristall, där står det att enda sättet är genom Pokémon Stadium 2. Jag tror att det finns något fusk, men det står allt utom fusk i den boken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag har en guide för guld, silver och kristall, där står det att enda sättet är genom Pokémon Stadium 2. Jag tror att det finns något fusk, men det står allt utom fusk i den boken. jag har också dom guiderna du har + lite till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 jag har den den sugerrrrrrrrrrr så mycket jag fick virus i min game boy så jag var tvungen att börja om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg