jay Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Vadå, Celebi lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 13 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 jag har den den sugerrrrrrrrrrr så mycket jag fick virus i min game boy så jag var tvungen att börja om Kan man värkligen få virus i ett gameboy? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 jag har den den sugerrrrrrrrrrr så mycket jag fick virus i min game boy så jag var tvungen att börja om Ne men i spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Min kompis fick den när han skicka in sitt gameboy till nintendo klubben! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 mm men åk till karlstad i ebgames så säljer dom celebi för 10 kr så får man linka över dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 jag har den den sugerrrrrrrrrrr så mycket jag fick virus i min game boy så jag var tvungen att börja om Oki!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Vad jag vet fins de bara 3 sätt man kan få Celebi 1. Skaffa gameshark, och använd den får att få Celebi. 2. Byt övr den från en kompis som har Celebi 3. Ock om du har den japanska versionen, så skall du ha fångat alla pokemon, sne ska du gå till goldenrod city och prata med nån på pokemoncentret, hon kommer ge dig en GS-boll, nu skall du gå till Forest Shrine och ställa dig framför de, och trycka på A-knappen... då kommer celebi komma fram... då skall du använda GS-bollen på den... Detta funkar BARA på den japanska versionen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 8 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Vad jag vet fins de bara 3 sätt man kan få Celebi 1. Skaffa gameshark, och använd den får att få Celebi. 2. Byt övr den från en kompis som har Celebi 3. Ock om du har den japanska versionen, så skall du ha fångat alla pokemon, sne ska du gå till goldenrod city och prata med nån på pokemoncentret, hon kommer ge dig en GS-boll, nu skall du gå till Forest Shrine och ställa dig framför de, och trycka på A-knappen... då kommer celebi komma fram... då skall du använda GS-bollen på den... Detta funkar BARA på den japanska versionen Men vad är gameshark för något kan du visa en bild om du har? :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 10 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 men har du gs-bollen anars går det ju inte Ok men hur ser en gs-bool ut och vart kan man hitta den? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 var är kurt då :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg