Nimtro Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Hur får man Moltres på pokemon gul snälla hjälp mig! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan007 Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 I ligans gråta :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 moltres hittar du i ligans grotta zapdos hittar du bredvid cerulian city (du måste ha surf articuno hittar du i nån grotta på vägen till cinabar island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 * flyttar till Game Boy-forumet, snacka vidare ni * Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 man hittar den i ligans grotta jag har för mig att den är vid ett föremål också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg