Nimtro Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Kan nån hjälpa mig att hitta där man sparar för att jag hittar aldrig där man ska spara för det finns inga kartor på den spelet så kan nån hjälpa mig att hitta är man sparar snälla hjälp mig! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Man går ditt man börjar om man vill spara.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 19 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Man får inga pengar för början och vad jag menar är att när jag har fåt mycket pengar så vill jag spara fast jag hittar inte till den stelet och jag vill att någon kan hjälpa mig på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 Jaa nu kommer jag ihåg du måste ha 50000 för att spara du ska gå till böjan och. Om vi säger att du startar då går du ragt upp. fast du måste ha 50000 pengar annars går det inte så var det för mig jag hade samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 20 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 Ok tack! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 När kom gta 2 ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
clade Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Man måste ha 50 000 pengar annars kan man inte spara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Wacko: På webhallen står det 2003-01-15 Länk: http://www.webhallen.com/prod.php?id=1157 Clade: Du behöver inte svara på en fråga som redan är besvarad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.