Dezen Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Vad ska man göra vid ruinerna vid sjunde ön? snälla svara. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Om du löst "pusslet" hittar du Unown i ruinerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Jag har löst pusslet nu. Fresten Larvitar ska vara på 7 ön var han är min favorit. PS. Har 6 unown. en sak till om man har mött en jhoto pkm som en tränare har vet då pokedexet var den finns? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Hur kommer man till 7:e ön? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Hur kommer man till 7:e ön? Klarar av pokémon ligan :meddum: och svara inte om du inte vet svaret. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Ja, Pokédexet vet var Johto-Pokémon finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 I såfall kan man inte fånga Houndor, Miltank, hot hot, Togepie, marill, suddowoddo, politoed, sunkern, girafarig, pineco eller smeargle på mitt fire red då blir jag jätte lessen. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GS Boll? Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 men doh man måste ju byta över några oxo :zzz: ovh sen så äre ju att togebi kommer från ett egg man får av en bugge som på de flesta spelen och för att komma till 4 5 6 7 ön måste man ha fångat 60-70 pokemon kommer inte ihåg riktigt (olika pokemon) och sen ska man ha klarat blaine 7 gymet i cinabar island :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 men doh man måste ju byta över några oxo :zzz: ovh sen så äre ju att togebi kommer från ett egg man får av en bugge som på de flesta spelen och för att komma till 4 5 6 7 ön måste man ha fångat 60-70 pokemon kommer inte ihåg riktigt (olika pokemon) och sen ska man ha klarat blaine 7 gymet i cinabar island :D Vadårå han behöver inget reigt svar när han byter ämne och det är faktiskt 60 pokémon. Och var skulle man byta Jhoto pokémon till fire red? och man måste klarat av pokémon ligan annar kan man inte komma längre :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 Man kan byta Johto-Pokémon till FR/LG från Pokémon Colosseum. De man kan byta är; Eevee, Makuhita, Chikorita, Cyndaquil, Totodile, Misdreavus, Slugma, Hoothoot, Mareep, Hoppip, Wooper, Sentret, Yanma, Remoraid, Mantine, Qwilfish, Dunsparce, Meditite, Swablu, Sudowoodo, Plusle, Tyrogue, Entei, Ledyba, Suicune, Gligar, Sneasel, Swinub, Stantler, Spinarak, Aipom, Murkrow, Pineco, Snubbull, Trapinch, Raikou, Sunkern, Delibird, Heracross, Skarmory, Miltank, Absol, Houndour, Tropius, Beldum, Larvitar, Smeargle, Teddiursa, Shuckle, Togepi och Ho-oh med alla deras utvecklingar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Synd jag har inte pokémon colluseum och jag känner ingen som har det heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Jag har pokemon colloseum. det var på så sett hag fick en Fraligatr på FR. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg