Simpsons Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 Är en Mac ungefär likadan som en PC?? Jag vet inte riktigt vad det är... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Är en Mac ungefär likadan som en PC?? Jag vet inte riktigt vad det är... både pc och mac är datorer. de fungerar lite olika bara. de har olika program och funktioner, ser annorlunda ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Okej, men går det inte att spela typ CS, Warcraft och såna?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 alla blizzard spel men dom går sämre men inte många andra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wii Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 om man skall köra spel och sånt är det mycket, mycket, mycket, mycket bättre att ha PC, men om man vill att datorn ska ta liten plats så är MAC är bättre val, för datorn är inbyggd i skärmen... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 ääääää beror på vilkem data typ man har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Så mac är typ bra till att surfa och lite sånt? Typ ingen spelgrej eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 ööööö man kan spela på den jag kör Worlod of warcraft men dom äger på att göra filmer och bilder och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Okej, men ar du att redigera filmer och sånt eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 ja å sånt jag har gjort 2 st men vet inte var man kan ladda upp filmer. fast man kan splea på mac men finns typ 75% mer till pc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Mac kan inte köra alla spel därför att det är mest som en jobbar dator.Men den har större säkerhet att det inte kommer en massa skit som virus och sånt dära.Plus att dem har bra Internet läsare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Mac är mer gjort för att använda som multimediadatorer. alltså för att användas när man jobbar på en tidning osv. Mer anpassade för det. Det är syns dock, eftersom OSX är mycket stabilare än windows. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg