0013 Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Jo det har hänt lite saker nu när Någon viss person(>_>) bannade mig(nämner inget namn, för då får jag väll en §1.2 varning till). >_> Aja men iaf så är den där Medlemen som hette Zatothenorm är INTE jag. Det är en über nörd från .nu. Jag har inte heller grannsidan som favorit sida och itne heller övergått till den >_> det enda problemet med Zatothenorm e att han är så damp över sitt namn (Jakob Holmring a.k.a. Gunnar Bertilsson). Sen det där med Horulfs-Toffelfabrik och alla medlemmar där som snackar skit om mig ett STORT j*vla SKÄMT. Så om ni gick på allt de där sa om mig så är ni FETT BLÅSTA. Jag har varit inne i chatten istället på forumet och den är jag som är OOIE där. Ni får gärna låsa denna tråd eller flytta till fuska.se eller nåt men jag vill bara få det här sett >.> Haha är ni så dumma att ni läser det här här nere? Hahaha ÄGDA XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Jag fattar inte vad du vill med denna tråd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 bevisa för Ragnarök att hane ägd bl.a. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 jag ycker att du verkar 100% skyst ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤fy f*n vad oskyst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 har du någon aning om vad som står på Horulfs Toffelfabrik ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 jappzorz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wazabi Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Håll det för dig själv 0013! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Och detta var ju intressant, 0013. Är det ärligt någon som bryr sej det minsta? Håll dig i skinnet, 0013. God jul, tråden låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg