Dark Elite Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 (redigerat) Vad tycker ni? Han blev framröstad till världens bästa fotbollsspelare! Jag tycker det var rätt! Redigerat 11 Januari 2005 av Allan_Cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Helt rätt. Målskytt, framspelare, tekniker & magisk frisparkskytt i en och samma person. Helt klart världens bästa spelare. En av frontfigurerna i "Nya Brasilien" (Ronaldinho, Kaká, Diego, Robinho m.m.) Allan: Du BÖR också skriva din egen åsikt om du startar en tråd om något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 ;) ronaldhino är brA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 (redigerat) Han äger allt,jag har fane mej räknat på fingrarna till hans skulle bli utnämd till värdlens bästa fotbolls spelare han äer den 4:e brasilianen genom tiderna som fått den titeln Redigerat 22 December 2004 av Orson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Han är teknisk ock bra pasingsspelare och han är väldigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 tycker att alla de tre nominerade var asbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wii Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 jag tycker Ronaldinho suger!!!! dem ända som förtjänar sin plats är Henry och Shevckenko.... :evil: I HATE RONALDINHO :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 jag tycker Ronaldinho suger!!!! dem ända som förtjänar sin plats är Henry och Shevckenko.... :evil: I HATE RONALDINHO :evil: vad är Shevckenko för liten tönt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 det ända som är bra med Shevckenko är att han gör mycket mål Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 det ända som är bra med Shevckenko är att han gör mycket målVilket är en forwards uppgift. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/icon_rolleyes.gif http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/icon_wink.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Det var rätt att Ronaldinho blev utvald till världens bästa fotbollsspelare! Han är glad på planen trots om laget förlorar. Teknisk, bra skytt, mycket bra dribbler & en lysande spelare. Men jag tror att han kommer att bli bättre ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 (redigerat) Nej ! Han kommer först på femte plats :D 1.Milan Baros 2.Ruud Van Nistelrooy 3.Andrey Schevtjenko (Stavning) 4.Djemba-Djemba 5.Ronaldinho OBS ! Min lista :P Det var rätt att Ronaldinho blev utvald till världens bästa fotbollsspelare! Han är glad på planen trots om laget förlorar. Teknisk, bra skytt, mycket bra dribbler & en lysande spelare. Men jag tror att han kommer att bli bättre ;) Sry för dubbel post ! Men han är inte glad... Han fick utvisning i nån match med Brasilien han såg fortfarande glad ut. Så jag inte att han är glad hela tiden utan är född så att det ser ut så (Men han är ofta glad). EDIT # 21: Mergade ihop dina inlägg. Var vänlig ta bort detta tillägg. Finns en knapp som heter [ÄNDRA]. Använd den istället för att göra ett nytt inlägg. Redigerat 5 Januari 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.