Dark Elite Skrivet 16 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Vad menar du EMMA? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 tycker nog att zlatan e bättre men han e grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Ronaldinho är cool! jag är lika bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Ronaldiniho har visat vad han kan. jag kan dock inte hålla med om att han är världens bästa spelare. Det finns andra som är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 :) :D :P YESS!!!!! BARCELONA SÄKRAR LIGA GULDET VILKEN LÄTTNAD JAG TITTA PÅ VARENDA j*vla MINUT AV DEN MATCHEN! JA!!!!!!!! :rolleyes: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.