Gäst abu Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Ronaldinho's spel är som en varm sommar dag. Han spelar gudomligt bra men jag trode dock inte att han skulle bli bäst i världen. Viseligen är Zlatan en mkt bra spelare i fotboll, men då var det ju passandet. Jo visst passar han, men ibland blir det fel. Ronaldinho har ju f*n allt passandet frisparkarna .mm. orkar ju inte räkna upp allt han är bra på. Men solklart, han är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Han äger och det gör Barcelona med! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 11 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Ronaldinho äger men inte Barcelona... Dom är hyfsade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 asså jag tycker att Ronaldinho eller Cristiano Ronaldo skulle blivit det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 15 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 C Ronaldo är bra fast skjuter dåligt och slår dåliga hörnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 jap han slår inte bra hörnor fats han är ganska bra på att nick ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 cristiano ronaldo är ju kung Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 14 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Är hans tjej drottning då? ( Nej, jag bara skoja! han har faktist ingen tjej ) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 man kan inte säga att typ någon i a lag är dåliga det är dom bara inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 (redigerat) Nej ! Han kommer först på femte plats :D 1.Milan Baros 2.Ruud Van Nistelrooy 3.Andrey Schevtjenko (Stavning) 4.Djemba-Djemba 5.Ronaldinho OBS ! Min lista :P Sry för dubbel post ! Men han är inte glad... Han fick utvisning i nån match med Brasilien han såg fortfarande glad ut. Så jag inte att han är glad hela tiden utan är född så att det ser ut så (Men han är ofta glad). EDIT # 21: Mergade ihop dina inlägg. Var vänlig ta bort detta tillägg. Finns en knapp som heter [ÄNDRA]. Använd den istället för att göra ett nytt inlägg. Milan Baros världens bästa fotbollsspelare? Han kommer inte äns in på topp 15 för mig. Världens bästa spelare är: 1.Ronaldinho 2.Shevshenko 3.Cech Redigerat 3 Mars 2005 av Meteora Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Ja när han står fri Trollungen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 jag tycker Ronaldinho suger!!!! dem ända som förtjänar sin plats är Henry och Shevckenko.... :evil: I HATE RONALDINHO :evil: du måsta va d*m i bollen tycker min kompis (han älskar Ronaldhino) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.