DanniQ Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 När jag ska inkassera räntan så kan man klicka på knappen och då uppdateras sidan. Men då kan man klicka igen och jag har inte fått mina mynt heller. Kanske admin kan fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Har du väntat 21 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Har du väntat 21 dagar just som orson sa så måste du vänta 21 dagar UTAN att lagt in eller tagit ut pengar från banken, ju mer poäng på banken, desto mer poäng får du om 21 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 22 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Jag tror det, har inte räknat. Men innan kunde man inte klicka på knappen "inkssera ränta" nu kan jag det men får inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Mynten kommer in till banken direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 24 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Mynten kommer in till banken direkt. Men jag kan klicka igen och mina mynt höjs inte i banken heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Har du "Använt Föremål"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 25 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Nej det var ett bra tag sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Den funkar en gång.. Men du måste ha nåt i banken också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.