Gäst Zero_Tolerance Skrivet 22 December 2004 Rapport Skrivet 22 December 2004 (redigerat) Var får man Latios/Latia? Mina kompisar skryter med att dom har fångat en av dessa i deras version. Ge mej tips på var man kan hitta dom plz! Redigerat 22 December 2004 av Dark_Magician
Pelleelle Skrivet 22 December 2004 Rapport Skrivet 22 December 2004 (redigerat) På ruby kan du hitta Latios (han flyger runt hela howen) efter att du har klarat ligan. ;) Latias på ruby, kan du också hitta men du behöver eon ticket... samma på sapphire fast tvärtom. ;) Redigerat 22 December 2004 av Elias50
Joko Skrivet 22 December 2004 Rapport Skrivet 22 December 2004 om du har nån kompis som har latias/latios så kan då byta fram och tillbaka så ser du var latias/latios är om du kollar i pokedex
Pelleelle Skrivet 22 December 2004 Rapport Skrivet 22 December 2004 Det tänker jag göra med min ruby och sapphire! :cool:
Joko Skrivet 22 December 2004 Rapport Skrivet 22 December 2004 ett till tips:fånga en golbat som kan meanlook använd de på latios/latias annars flyr dom bara hela tiden
Skinnpytte Skrivet 22 December 2004 Rapport Skrivet 22 December 2004 Dom brukar finnas i vattnet vid Raquasa
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 22 December 2004 Rapport Skrivet 22 December 2004 fanns det inte nnått fusk om att dom skulle finnas på migare island eller nått sånt, men den hittar jag aldrig
Joko Skrivet 22 December 2004 Rapport Skrivet 22 December 2004 jo du ska åka till paci..... island och prata med en gubbe i ett hus om din pokemons serie nummer stämmer så kommer mirage island fram
Pelleelle Skrivet 22 December 2004 Rapport Skrivet 22 December 2004 men dom finns inte på mirage island :P dom finns på southern island :lol:
kimen Skrivet 22 December 2004 Rapport Skrivet 22 December 2004 fanns det inte nnått fusk om att dom skulle finnas på migare island eller nått sånt, men den hittar jag aldrig asså om du inte har sätt den e det bara leta,leta å leta... tills du hittar den... då är det bara att kolla i pokedexen åå titta vart den är åå jaga den hela tiden åå sen kommer du vara på samma ställe som den åå då gäller det att ha tur att möta den... för då måste du va på exakt rätt ställe... om du inte har sätt den så ge inte up.. Jag letade 5 minuter efter den första gången åå så hittade jag den i ett gräs där man möter regirock tror ja... Jag har alla legendariska förutom Latias.. har Ruby åå kan inte få Raiko åå dom för jag inte har Colloseum... PS. hade inte MASTER BALL hittade den inte..
Pelleelle Skrivet 22 December 2004 Rapport Skrivet 22 December 2004 Jag planerar att fånga Latias på mitt sapphire med min MASTER BALL. ;) Jag har nämligen bara en pokemon kvar i mitt ruby pokedex! :lol:
Rekommendera inlägg