Karata Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 (redigerat) om man köper en bil, finns det något sätt som gör att man får med alla vinyler och upgraderingar med (som i ettan) eller måste man bygga om bilen? De blir ju ganska dyrt att bygga en helt ny bil Redigerat 22 December 2004 av Karata Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limpan53 Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Du kan ju gå in på www.cheatcc.com o kolla.. Där hitta ja mina fusk... :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 jag vet inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 22 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 ööhh... jag sökte inte efter fusk, och Maroon om du inte vet, skriv inte då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 fusk borde finnas men som sagt kör "hederligt" mycket roligare ett tips: prestandan blir bättre med två av paketen installerade en om man bara har level tre varianten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 22 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 jo, fusk finns fast ja brukar mest använda de när jag klarat spelet menar du att det blir bättre om man installerar lvl 1 och lvl 2 nitrous (t.ex.) istället för bara lvl 2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg