Smaragd Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 i inlägget Xenon så diskuterade ni nåt annat om en GameCubemed DVD och jag tror att det ska komma i Maj ungefär 2004.... (jag gör ett nytt inlägg för att det tjatades om ett nytt inlägg istället för att diskutera det i en opassande tråd!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Ja det låter bra. Men det borde finnas DVD på det nya Gamecube 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Det var jag som startade det, jag läste det på en websida. Den heter Gamecube Q och HAR DVD Än så länge bara släppt i Japan snart släppt i USA. Hoppas det kommer till Sverige =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Ja det låter bra. Men det borde finnas DVD på det nya Gamecube 2. Det var jag som startade det, jag läste det på en websida. Den heter Gamecube Q. Än så länge bara släppt i Japan snart släppt i USA. Hoppas det kommer till Sverige =) Jaha, alltså hade jag fel!! Vad händer här då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Det ar bra om det nya NGC har DVD sa att det kan konkurera med PS2 och X-BOX om DVD. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Det ar bra om det nya NGC har DVD sa att det kan konkurera med PS2 och X-BOX om DVD. Nej varför då?? Det hade varit en stor skamm...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 vadå skam? de e bäst för nintendo att den klarar av att spela dvd, annars kommer de att gå ännu dåligare för nintendo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 men det går ju lika bra för ninty som för mcrosoft ich PS2 om inte bättre :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 men det går ju lika bra för ninty som för mcrosoft ich PS2 om inte bättre :!: Ja, men jag vill inta att de andra konsolerna ska delta i Nintendo-DVDn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg