Xynthiar Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 1. bloopproptestingcheats.... funkar inte! 2. barnen vill inte bli glada dom somnar och så vaknar dom mitt i natten och sen så vill dom inte göra läxan osv socialen komer och hämtar dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 1. Vad ska bloopproptestingcheats göra? Jag har aldrig sett det fusket på någon fusk sida. 2. Om barnen inte är glada låt dom se på TV eller spela dator så blir dom gladare. Vilket spel handlar detta om the sims eller the sims 2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 23 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 1.bloopProp testingcheatEnabled true gör så man kan bli en alien m.m 2. det är sims 2 3.dom får se på tv och sånt men när dom är tillräkligt glada så är dom så trötta att dom somnar istället :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Jag har aldrig testat det där fusket och har inte sett det någon stans heller. Vart hittade du det fusket? Låt barnen sova sedan äta, duscha, gå på toa sedan se på tv med en till i soffan så pratar dom samtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 23 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 (redigerat) Jag har aldrig testat det där fusket och har inte sett det någon stans heller. Vart hittade du det fusket? jag hittade det på fuska.se Redigerat 23 December 2004 av Falconeric Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Okej, tryckte ut något fusk till the sims 2 från fuska.se för ett tag sedan, då fanns inte det med. Gör du precis som det står? http://www.fuska.se/fusk/?id=4669 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 23 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Jag har aldrig testat det där fusket och har inte sett det någon stans heller. Vart hittade du det fusket? Låt barnen sova sedan äta, duscha, gå på toa sedan se på tv med en till i soffan så pratar dom samtidigt. jag hittade det på fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Då borde det gå, testa en gång till, men jag vet inte (har aldrig testat det). Kopiera ut papret så du inte glömmer av något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 23 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 okidoki, ska prova Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 okidoki, ska prova skriv här eller i ett pm om det gick Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 23 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 det gick inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 det gick inte Då borde det vara fel på fusket, hör med den som skrev fusket om det är rätt stavat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg