clade Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Om inte barnen är glada låt do titta på teve spela dator eller leka med varandra så blir dom glada. OBS OBS gör inte moveobjects on och sälj dom för då kan du inte få tillbak dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Om inte barnen är glada låt do titta på teve spela dator eller leka med varandra så blir dom glada. OBS OBS gör inte moveobjects on och sälj dom för då kan du inte få tillbak dom Läs mitt inlägg där uppe som jag skrev. Låt barnen sova sedan äta, duscha, gå på toa sedan se på tv med en till i soffan så pratar dom samtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 24 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Om inte barnen är glada låt do titta på teve spela dator eller leka med varandra så blir dom glada. OBS OBS gör inte moveobjects on och sälj dom för då kan du inte få tillbak dom man kan visst få tillbaka dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Låt dom titta på en tavla några gå gånger! Det går mycket fortare än att titta på TV. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 (Falconeric @ 24/12-2004 11:14:28) Om inte barnen är glada låt do titta på teve spela dator eller leka med varandra så blir dom glada. OBS OBS gör inte moveobjects on och sälj dom för då kan du inte få tillbak dom man kan visst få tillbaka dom funkar inte för mig i varje fall... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 28 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 (RedSnake @ 25/12-2004 18:18:27) (Falconeric @ 24/12-2004 11:14:28) Om inte barnen är glada låt do titta på teve spela dator eller leka med varandra så blir dom glada. OBS OBS gör inte moveobjects on och sälj dom för då kan du inte få tillbak dom man kan visst få tillbaka dom funkar inte för mig i varje fall... sparar du då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg