Raffed Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Jag tror inte han fuskar...han har väl bara spelat länge och mött mågna! :zzz: Men om han har fuskat sig till dom så är det väl med AR eller GS! :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 har en shiny latios på lvl 51..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Jag tror inte han fuskar...han har väl bara spelat länge och mött mågna! :zzz: Men om han har fuskat sig till dom så är det väl med AR eller GS! :zzz: Det går inte att fuska till sig shiny´s med AR. Kanske med GS (?). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Tyranitar Lvl.100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 har lapras mew och dragonite också alla lv 100 det undrar jag ocksåå :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Det finns ett annat fusk på hur man får Mew,jag har också Mew alltså..... :P Men jag pallar inte att berätta.Tyvärr.Det är sååå otroligt svårt att förklara. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KAIBA Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 min bästa är grundon lv.100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Det finns ett annat fusk på hur man får Mew,jag har också Mew alltså..... :P Men jag pallar inte att berätta.Tyvärr.Det är sååå otroligt svårt att förklara. :o e det typ när man ska fånga fyra oddish eller nåt sånt :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 4 oddish?Har aldrig hört talas som! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 rayquaza (inte vet jag hur det det stavas) på lv 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Haha!Du stavar ju Rayquaza rätt! :P Då behöver du inte säga "Inte vet jag hur det stavas"! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Det finns ett annat fusk på hur man får Mew,jag har också Mew alltså..... :P Men jag pallar inte att berätta.Tyvärr.Det är sååå otroligt svårt att förklara. :o Menar du på R/S/E, FR/LG, G/S/C eller R/B/Y? På R/B/Y så är det ju detta http://pokedex.kary.ca/catchmew.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg