Raffed Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Skrivet 30 Juli 2005 Jag tror inte han fuskar...han har väl bara spelat länge och mött mågna! :zzz: Men om han har fuskat sig till dom så är det väl med AR eller GS! :zzz:
Dark Elite Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Skrivet 31 Juli 2005 Jag tror inte han fuskar...han har väl bara spelat länge och mött mågna! :zzz: Men om han har fuskat sig till dom så är det väl med AR eller GS! :zzz: Det går inte att fuska till sig shiny´s med AR. Kanske med GS (?).
Snorlax Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Skrivet 1 Augusti 2005 har lapras mew och dragonite också alla lv 100 det undrar jag ocksåå :(
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Skrivet 1 Augusti 2005 Det finns ett annat fusk på hur man får Mew,jag har också Mew alltså..... :P Men jag pallar inte att berätta.Tyvärr.Det är sååå otroligt svårt att förklara. :o
Snorlax Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Skrivet 1 Augusti 2005 Det finns ett annat fusk på hur man får Mew,jag har också Mew alltså..... :P Men jag pallar inte att berätta.Tyvärr.Det är sååå otroligt svårt att förklara. :o e det typ när man ska fånga fyra oddish eller nåt sånt :huh:
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Skrivet 2 Augusti 2005 4 oddish?Har aldrig hört talas som! :P
Link the legend Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Skrivet 2 Augusti 2005 rayquaza (inte vet jag hur det det stavas) på lv 100
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Skrivet 2 Augusti 2005 Haha!Du stavar ju Rayquaza rätt! :P Då behöver du inte säga "Inte vet jag hur det stavas"!
Dark Elite Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Skrivet 2 Augusti 2005 Det finns ett annat fusk på hur man får Mew,jag har också Mew alltså..... :P Men jag pallar inte att berätta.Tyvärr.Det är sååå otroligt svårt att förklara. :o Menar du på R/S/E, FR/LG, G/S/C eller R/B/Y? På R/B/Y så är det ju detta http://pokedex.kary.ca/catchmew.shtml
Rekommendera inlägg