neXo Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Min Raykazza på 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Skriv ett eget ämne Du beter dig som om jag vore arg.Men det är jag inte,jag säger bara det jag tycker du ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 (redigerat) Mina är alla pokemon på lv 100 men min bästa av dem e Jirachi lv: 100 bästa attack är doom desire Vad gör doom desire?jag har aldrig sett den! Redigerat 18 Augusti 2005 av Smash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 (redigerat) den slår väll fienden.. eller vad menar du? att den ska heala.. tror inte det asså om den är en jätte bra attack så borde den ju attackera edit, aight?: Vad gör doom desire?jag har aldrig sett den? hur ska man veta om du har sett den eller inte.. gö inte ? frågetecken efter sånt.. man kan tro fel.. typ: jag har Mewtwo? Redigerat 18 Augusti 2005 av Wish_Maker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Oj!jag ska ändra på det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Doom Desire är en Steel-attack som man måste ladda upp innan den atteckerar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 DOOM DESIRE ÄGER DEN DÖDAR FETT :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Doom Desire är en Steel-attack som man måste ladda upp innan den atteckerar. Ok,tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Mina 3 bästa på emerald är: Rayquaza lv 75 Groudon lv 75 kyorge lv 71 Sceptile lv 72 Håller på att träna Metagross och Aggron Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Doom Desire har en hög Power. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 vad alla ska fuska.... Den bästa pokemonen jag HAFT..är Typhlosion på lvl 96 som jag TRÄNADE upp inte fuskade med nån apparat... Den bästa jag har nu är väl Charmeleon på Lvl 30(har nyss köpt Fire red) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Hmpf.....Du,jag fuskade inte mina Pokemon till level 100,jag gjorde det på hederligt vis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg