Tails_Cool Skrivet 28 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 japp det har jag. men jag fattar inte ja vill faktiskt ha den där triforcekartan nu asså. har tänt de där facklorna tusentals ggr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 japp det har jag. men jag fattar inte ja vill faktiskt ha den där triforcekartan nu asså. har tänt de där facklorna tusentals ggr. Men du får ingen Triforcekarta av att tända de där facklorna! Du får bara en orange rupie! Det är nåt annat du ska göra för att få kartan. På IN-credible Chart står det ju var alla triforcekartor finns. Kolla noga där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tails_Cool Skrivet 29 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 (redigerat) ja där står det att det finns i ett gult skepp vid den ön. men jag ser inget skepp hittar inget heller . det var nån här som sa nåt om ett skepp coh i fall man hade skjutit ner det så kom det upp ett sånt där gult sken ! fast ja vet inte , har icke sett nåt skepp därvid. :huh: Redigerat 29 December 2004 av Tails_Cool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 ja där står det att det finns i ett gult skepp vid den ön. men jag ser inget skepp hittar inget heller . det var nån här som sa nåt om ett skepp coh i fall man hade skjutit ner det så kom det upp ett sånt där gult sken ! fast ja vet inte , har icke sett nåt skepp därvid. :huh: Det där gula skeppet måste vara spökskeppet. Du sa att du hade hämtat Ghost Ship Chart, men har du varit I själva spökskeppet? Det finns en triforcekarta där. Du ser på Ghost Ship Chart var spökskeppet befinner sig. Det kommer bara fram på natten och förflyttar sig från natt till natt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tails_Cool Skrivet 30 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 jag har tagit. kartan i spökskeppet o hittat den biten. har bara en karta och bit kvar att hitta. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 jag har tagit. kartan i spökskeppet o hittat den biten. har bara en karta och bit kvar att hitta. :huh: Men då är det nån helt annan triforcechart du inte hittat. Titta på IN-credibel Chart! Du ska INTE bry dig om det gula skeppet, för det visar bara var Ghost Ship Chart finns och den har du ju redan. Det finns inte nån triforcechart på ön där man ska tända facklor på skeppsvrak heller. Den sista triforcekartan finns nån annanstans. Du kan antingen kolla på IN-credible Chart, vilket borde funka, eller kolla i en guide på gamefaqs.com. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tails_Cool Skrivet 3 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 oki tack så mycket :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tails_Cool Skrivet 13 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 jag undrar om nån kan säga hur man får triforce delen där vid en gul båt på triforce kartan?? :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg