pollenallergi Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 (0010 @ 29/12-2004 23:47:51) Yay nu har jag fått mitt PStwo.. :) Är den bra :) Den är asbra :).. Mkt tystare och mindre än den gamla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 (redigerat) Fick: tjocksockor (farmor) 5 böcker (av alla möjliga) tidtagar ur (farbror) dykarcertifrikat (kursen) barnaskrik och jäkelskap (film) (morsan och farsan) en annan film (morsan och farsan) tröja (farmor) tofflor (mormor) 600 kr (av farmor och farfar) 800 kr (mormor och morfar) 103.50 (min farbror innebandyklubba (farbror) skit cool armband (gudfar och gudmor) Nyaste Magnus Uggla skivan (morsan och farsan) och lite till... (skulle inte få så mycket eftersom att dykarcertifrikatet kostar ca 4000 kr) Redigerat 30 December 2004 av Orzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 (NesseN @ 30/12-2004 11:34:28) (0010 @ 29/12-2004 23:47:51) Yay nu har jag fått mitt PStwo.. :) Är den bra :) Den är asbra :).. Mkt tystare och mindre än den gamla. Va bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 500 kr en trisslott för 100kr(vann 25kr) spider-man2 day after tomorrow hem till midgård 1&2 en cd-spelare med 275watt*2 need for speed hot pursuit 2 lite annat som godis och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 MP3, Zen Micro från Creative, får plats med 5GB!!!! Sony Ericsson V800, nyaste, 3G mobil :) Nightwish Album: Once (Var sådär bra) Star Wars Trilogy (En box som inkluderar StarWars Episode IV, V, och VI på DVD, plus fyra timmars extra material på DVD) Ogre Kingdoms box (En hobby jag sysslar med, tillsammans med min bror) Star Wars: Battlefront (PC-spel, ungefär som Battlefield fast StarWars) Quiksilver mössa Levi's mössa Nike Tjock tröja Snobben kallingar ( :) ) 500 kr av min käre farmor Japp det var väl det :D Dock blev det inget GameCube som jag hade velat, men med tanke på vad dom köpte så verkar dem inte ha haft råd med mera :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 MP3, Zen Micro från Creative, får plats med 5GB!!!! Sony Ericsson V800, nyaste, 3G mobil :) Nightwish Album: Once (Var sådär bra) Star Wars Trilogy (En box som inkluderar StarWars Episode IV, V, och VI på DVD, plus fyra timmars extra material på DVD) Ogre Kingdoms box (En hobby jag sysslar med, tillsammans med min bror) Star Wars: Battlefront (PC-spel, ungefär som Battlefield fast StarWars) Quiksilver mössa Levi's mössa Nike Tjock tröja Snobben kallingar ( :) ) 500 kr av min käre farmor Japp det var väl det :D Dock blev det inget GameCube som jag hade velat, men med tanke på vad dom köpte så verkar dem inte ha haft råd med mera :P det där nightwish albumet har ju en bra låt:nemo om det nu är där den finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 (redigerat) Jag fick: Roy och roger (DVD) , Spy-Kids 3 (DVD) , Stefan och Krister 25 år under brallan (DVD) , Fifa 2005 , Mobil , En mini konsoll , Gitarristen 2 , Godis :D , Harry Potter Fången från Azkaban (DVD) ! Det var allt ;) Men skulle gärna haft 7IF 2005 (This is fotball 2005) Edit: Fick även Eurovision song contest 2003 (CD), Hem till midgård Säsong 1 (DVD) och Fotball Hits ! Redigerat 6 Januari 2005 av ChillenKid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 1800 kr kläder kläder kläder Jag orkar inte skriva allt. :lat: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 tv med inbygd dvd spelare... gustaf på dvd, hp och fången från azkaban dvd, sims till gc, memory card till gc, fingerlöa handskar (årets julkalpp!), heroes 4 the gathering storm, ny mobil och pennor att teckna med... jag är inte ett dug bortskämd heller! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 tv med inbygd dvd spelare... gustaf på dvd, hp och fången från azkaban dvd, sims till gc, memory card till gc, fingerlöa handskar (årets julkalpp!), heroes 4 the gathering storm, ny mobil och pennor att teckna med... jag är inte ett dug bortskämd heller! :P Inte ett dugg .Dem bortskämda är dem som får alt dem vill haaaa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 ja jag vet en av mina bästisar är jätte bortskämd.... tvn hade jag inte egentligen önskat mej! och jag bor liksom ute på landet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Ragg sockar Chocklad Mp3 Paper mario 2 Spel Age of mythologi the secret of titans Mobil pengar kallingar IMP Cd skiva med kingkonga En lastbil i hårdplast en skulptur gjord av farfar :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg