Gäst Mega99 Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 (redigerat) Hmm, jag håller på och fixa en sida där det ska läggas ut. Och alla ni som vill ha demot adda mig på msn, [email protected] PS namnet ska tills vidare vara CyberPlanet men om du har ett förslag på ett annat namn så skriv det här. CyberPlanet är bara ett alternativ namn. Redigerat 25 December 2004 av Mega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Hmm, jag håller på och fixa en sida där det ska läggas ut. Och alla ni som vill ha demot adda mig på msn, [email protected] PS namnet ska tills vidare vara CyberPlanet men om du har ett förslag på ett annat namn så skriv det här. CyberPlanet är bara ett alternativ namn. CyberZone-X ett tips på namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 HMM jag tror att jag nöjer mig med CyberPlanet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 jag vill åkso ha demot!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Jag kan skicka demot adda mej på msn [email protected] eller [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Nu har jag uppdaterat demot, det förra demot hade lite buggar som gjorde att man inte kunde vara fler än en i chattrummet. Adda mig för det nya demot, [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Ehh vad du härmar shit gubbe <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Gud vad du är avundsjuk din shit gubbe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Gud vad du är avundsjuk din shit gubbe! VARFÖR HÄRMAR DU MALLEX!?Det gör du inte eller jo lite... MEN DU HÄRMAR INTE MYCKET KOM IHÅG DET! hehe LåL hehe LåL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
clade Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 kanske lux hotel skika demot till mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 (Danne159 @ 25/12-2004 15:58:31) Gud vad du är avundsjuk din shit gubbe! VARFÖR HÄRMAR DU MALLEX!? Det gör du inte eller jo lite... MEN DU HÄRMAR INTE MYCKET KOM IHÅG DET! hehe LåL hehe LåL Jag härmar inte!! jag har jobbat på spelet länge och nu när det börjar bli färdigt så tyckte jag att fler borde få veta om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk2_Master Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 coool't f*n va bra :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.