Evolution Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Mitt "vill ha" Team är: Flame (Typhlosion) Falco (Shiny Charizard) Blaze (Blaziken) Umbreon Absol Houndoom Vilka vi ni ha? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Mew Typlosion Jirach Dexoys Venusar Zapdos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 salamence raguasa mew mewtwo groudon latias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Blastoise Meganium Blaziken Magmar Skarmory Mr. mime Alla 100lv Det e ett fett team som jag ofta andvänder men i secret base har ja: Rayquazaa -||- -||- Kyogre Blaziken Tentacruel shiny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Celebi Rayquaza Jirachi Deoxys Mew Mewtwo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Det här är mitt "vill ha" team: Venusaur (har) Tyrannitar (har) :D Steelix (har) Lugia (vill ha) Ho-Oh (vill ha) Mewtwo (har) ALLA PÅ LV 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 hur fick du Mewtwo?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
felly Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 HAR NI BLIVIT HELT RUBBADE LR ?? ÄR NI 9 ÅR -.- POKEMON LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 vadå loooooooooooooooooooooooooollllll?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 HAR NI BLIVIT HELT RUBBADE LR ?? ÄR NI 9 ÅR -.- POKEMON LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Ge dig spammare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 När du har klarat Pokeligan och har ruby och sapphire plate,så kan du gå in i en grotta som finns i Cerulien city. där inne hittar du Mewtwo på lv 70. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Jag vill helst ha: Skarmory Seaking Walrein Relicanth Ninetales el. Whiscash Cacturne el. Roselia alla lvl 100 (har samtliga, men ingen är på lvl 100) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg