Gäst Bountyhunter Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Jag åker Skateboard och ibland Blades. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diva Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Åker snowboard Visste ni att det gör ont att ramla på en rail?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 22 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Åker snowboard Visste ni att det gör ont att ramla på en rail?? det e väl ganska självklart att det gör ont att ramla på en metallstång eller trä :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 hmmm paintball e väl ingen extremsport? Mer en hobby... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 29 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 e du konstig paintball e fett en extremsport man kastar sig, springer, och tränar stragegi å grejs så isåfall e golf en avkoppling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 jag tränar extrem martial arts Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Coolt B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 8 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 martial arts grunkor e fett tufft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Snowboard och motorcross är mina extrem sporter. Synd bara att jag skadat knäet i en handbollsmatch nyligen och kanske inte kan syssla med någon sport på hela året. har gjort magnet röntgen idag Snowboard: favorit anläggning är Kläppen. åker på en salomon Shade 159 (tror jag), drake supersport bindningar, Osiris D3 boots, Zero point termo brallor stadium 199 kr. SpecialBlend jacka. Har nu inga hela goggle Stance: fet Duckstance typ 19-15 grader. FAVORIT TRICK: Backside air och bs 180! Tips: Kom inte till skövde, Billinge backen för den suger pung för er snowboard åkare som gillar att hoppa! Cross: Honda Cr. 125 -01. banor som jag gillar: Tibro, Skara, Hökensås, Motala samt Varberg trots att jag inte gillar hård bana Tips: FMCK Skövdes enduro mark vid P4 här i Skövde (Kråkeberget, Kyrketorp) . Där finns allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 jag åker skateboard ....:::skatecrew:::.... :cool: samma här jag åker också skate board *skatebord rockar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Jag håller inte på med extremsport men jag är intresserad av det, skulle gärna vilja hålla på med BMX eller nåt liknande.. men.. aja För att hålla mig något updaterad läser jag Transition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Kör pocketbike! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.