sboy2 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Jag har min mobil i skolan om jag inte glömmer ( vilket händer ganska ofta :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Jo, vi får ha mobil i våran skola men den måste vara avstängd på lektionerna vilket de flesta strunar i exempelvis jag då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Nästan alla i vår klass (inklusive läraren) har mobiler avstängda på lektionerna. Men på våra slappa tyskalektioner kan det bli rena konserten. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 det där jag sa med bussen kan krascha va ett exempel men de ja mena va typ om nåt skulle hända eller om man drar till nån kompis missar bussen vadsomhelst. Och det e dumt att säga typ inga mobiler för isåfall kan väl lärarna ta dom och ge dom efter skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 men vafan gör lärarna en kroppsvisitering innan ni får gå in i klassrummet eller? ha med er mobilen men ha den ej på och ta inte upp den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Om läraren märker att vi har vår mobil tar hon/han till föräldrarna kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Vi får inte,men jag har jämt på den hela tiden,underlektionerna har jag bara stängt av ljuddet och satt på vibration. Och dom gångerna det hänt att det har ringt så har jag vägret ge den till lärarn för att sen hämta den på fredagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Jajemän vi får ha mobiler på skolan till och med på lektionerna om vi så vill Men jag tar inte med min Nallefon det behövs inte ;) leve Nintendo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diva Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Ja det brukar jag.......det brukar bli lite jobbigt när den ringer på lektionen :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 ja jag har det men inte på min mobil å letionerna som andra har i våran klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Vi får ha mobiler :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.