lexx Skrivet 24 December 2004 Rapport Skrivet 24 December 2004 :meddum: Hur kommer jag vidare????! Jag sitter på taket eller högst uppe i en bombad husoch blir dödad av två sniper. Hur kommer jag därifrån? Lexx Citera
*MiH*Puma Skrivet 25 December 2004 Rapport Skrivet 25 December 2004 DU MÅSTE TA UT SNIPERSNA!! LYSSNA PÅ AI'n du måste kasta grenades i fönstren snipersna ligger i!! Citera
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 December 2004 Rapport Skrivet 25 December 2004 visste ni att d inte fins några snipers därigentligen? om man flyger up me noclip så ser man att laser kommer från ingen stans, när man kastar in en granat så poppar d upp ett lik Citera
xiaoxiang Skrivet 25 December 2004 Rapport Skrivet 25 December 2004 man måste kasta granat in i fönstert, och förresten ser man på avstånd att det inte är non sniper där... Citera
Burken Skrivet 26 December 2004 Rapport Skrivet 26 December 2004 aså ja tog zero gravity gunen och anvende nogra saker som skydd de e ganska bra till man kommer under dom och sen hojtar "FIRE IN THE HOLE"! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.