PokéGiant Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Så här kom jag på mitt: Pokémon + Jätte PokéJätte --English-- PokéGiant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Så här kom jag på mitt: Pokémon + Jätte PokéJätte --English-- PokéGiant ja det var ju ett bra namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 jättebraaaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Jag har bytt namn nu som ni ser. Jag heter Metabee för att jag gillar Medabots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 jag har mitt namn i min hotmail och jag har mitt namn på alla sidor nästan som jag är inloggad på :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Mitt nya namn: Dark Ifrit var ju lätt att komma på :D Dark Ifrit från Final Fantasy X bara så var de klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Jag årkade inte komma på ett bra namn så jag tog det först jag kom på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 gillar sagan om ringen så jag tog nazgûl eftersom de är grymma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.