Tibia_Azzer Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 ja e ju Azzer på Tibia å eftersom både Azzer å tibia äger så vart de Tibia_Azzer (de menas oxå Azzer på tibia) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robby_cool Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 jaha ja robby_cool vete f*n hur ja kom på d börja nog med att nån på cs kalla mig d!! fast då hette ja bara ROBBY nu heter han robby_cool kolla mitt kp på lunar www.lunarstorm.se/robby_cool =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Heter för tillfället Wump efter den lilla gulliga varelsen i Azure Dreams. http://www.geocities.com/flyingomelette/azdreams/azwump.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 blablabla jag kom väll inte på direkt...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 jag har en kompis som kallar sig Robbz så jag snode hans namn :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Takanuva Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 eftersom jag har Takanuva's bild på min avatar! så döpte jag mig till Ka'zap! :D jag menar Takanuva! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Jag har olika delar av mitt användar namn s=Simon boy=pojke 2=mitt lyckonummer när jag var liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Det sägs finnas en vålnad som bara kommer fram på natten som heter : NightShade och jag tykcte de va coolt namn så jag har det med... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 jag bara skrev det jag är!,jag är ju bäst så då tänkte jag mr.bäst men det är ju mer populärt med engelska så jag tog mr.best! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 jag bara skrev det jag är!,jag är ju bäst så då tänkte jag mr.bäst men det är ju mer populärt med engelska så jag tog mr.best! din personlighet eller? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Han tänker nog på att han är bäst. Men så kan man inte riktigt säga för dom flesta tycker att dom själva är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Han tänker nog på att han är bäst. Men så kan man inte riktigt säga för dom flesta tycker att dom själva är bäst. Ja, fast jag är ju den bästa av de bästa! (Bara skämtade :lol: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.