Mattenator Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 heter mattenator. såg på terminator och matte kallas jag men sedan blandade jag dom och PANG! Mattenator blev född.Är född 2640 så passa er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Trodde att du var ett Mattematik-proffs, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Jag kallas anta i skolan därför byte jag namn till anta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 jag kom på min för att jag tycker goten är coolaste lila sayayinen på dragonball Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 kom på Nazgul för att jag är världens sagan om ringen f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Men vem är Nazgul i Sagan om Ringen? Det är någon motståndare va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 en nazgúl e en stor svart flygande ödla elle nått sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 En nazgûl är en ringvålnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Husky Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Det är en sorts alpin hund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Huskys e så söta! *ler* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of war Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Jag satt på toa och torkade mig i h*cken och eftersom jag spelade Chrono Trigger innan så kom jag på det p.g.a Spekkio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of war Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 En nazgûl är en ringvålnad. En nazgûl är inte en ringvålnad det är Drakarna som dom rider på som är nazgûler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.