-=jedi knight=- Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 varför blev inte mitt fusk godkänt? 1. I Item Select(Där man väljer vilka items som ska vara med i matchen.) så ska du bara markera Super Mushroom som den enda saken som ska vara med, i fighten. 2. Sen ska du välja Peach och din fiende kan vara vem som helst. 3. När fighten börjar så leta efter en Super Mushroom. 4. När du har hittat en ska du bli stor av den, och sen trycka Ner+B, så plockar du upp en grönsak. Den kommer vara jättestor! Den kommer FORTFARANDE vara stor, även om du krymper. Men du måste göra om det, från 3:an(När du ska hitta svampen.) om du slänger det på nån. Samma sak går att göra med Poison Mushroom, men då blir grönsaken liten istället. OBS!Grönsaken har lika mycket kraft som en vanlig grönsak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 vad stog det i medelandet som du fick där det stog att det inte blev godkänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 MM för der stor det varför det blev icke godkänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 mmm det gör det vet jag för jag har skickat in rätt många fusk och några är det ju som inte har blivit godkända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.