Haggen Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Gamertag:ArmedFencer Spel:Ghost Recon 2, Burnout 3, Halo 2 och Rainbow six 3:Black arrow Alla som har live är så välkommna att adda mig just nu ska jag köra lite Black arrow tror jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Gamertag:ArmedFencer Spel:Ghost Recon 2, Burnout 3, Halo 2 och Rainbow six 3:Black arrow Alla som har live är så välkommna att adda mig just nu ska jag köra lite Black arrow tror jag :D Addar dig om en stund då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
james003 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 jag vill köra med dej :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 jag har halo 2 jag vill lira på live jag har ett adsl modem:P har koplat in min slad i xboxet men undrar hur mycket kostar det att spela och hur betalar jag det och måste man ha xbox live starter kit???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Skuggan - Vi har varandra på friends list nu, dela hällst inte ut min Gamertag. Jag skickar en inbjudan till dig när jag ser att du är inne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet.2. Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 nån som lirar countr strike :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg