xiaoxiang Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 imorrn ska jag köpa lite nya spel till mitt xbox cristal, rekommenderar ni fable??? Jag tycker att det ser kul ut men jag har inte kört det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 det e bra tycker jag men det är EXTREMT kort man klarar ut det fett fort vilket inte är så kul ;) men jag kan ändå rekomendera det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 mmmm det är kul men det kort men man kan ju gifta sig och ha sex och bli full man kan gööra llite vad man vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 hur gör man för att gifta sig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 I första hand så tycker jag att du ska köpa Halo 2 med ett starter kit och sånt. Men javisst, Fable är ett bra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=Fable=- Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Jag har bara ett spel tll xbox och det är just fable :) Fick båda på julafton :) ahh men iallafall Fable är guld du får "skill points" som din Hjälte kan t.ex ge till Storm Bolt som är en sorts magi och det är löst med saker du kan ge ut på och...*finner inga ord* Lite övrigt då: kan bli lite segt med att döda banditer och sånt och pengakriss! iallafall mig :D har jag 10.000 kr så köper jag potions, kläder lr vapen :D men det bästa är ju graffiken, hållbarheten, känslan, ljudet, fasta situationer! lite "tänka" finns det också =) Rekomenderas: JAVISST Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 vad menar du med fasta situationer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 27 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 iaf, jag har köpt fable nu, det är kul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GOLDEN-MEW Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 jag har inte kört fable men jag har sett ett fable spel såm dom seljer i www.blocket.se o ja har hört att den e väldigt braaa :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wii Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 jag tycker inte du skall köpa det... varför måste man köpa nya spelen hella tiden?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 28 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 jag tycker inte du skall köpa det... varför måste man köpa nya spelen hella tiden?? ifall man e trött på det gammla så klart... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Jag har bara ett spel tll xbox och det är just fable :) Fick båda på julafton :) ahh men iallafall Fable är guld du får "skill points" som din Hjälte kan t.ex ge till Storm Bolt som är en sorts magi och det är löst med saker du kan ge ut på och...*finner inga ord* Lite övrigt då: kan bli lite segt med att döda banditer och sånt och pengakriss! iallafall mig :D har jag 10.000 kr så köper jag potions, kläder lr vapen :D men det bästa är ju graffiken, hållbarheten, känslan, ljudet, fasta situationer! lite "tänka" finns det också =) Rekomenderas: JAVISST Hållbarheten ? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg