jollepolle Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 (redigerat) sa har liger det till 1.Installations filen ar pa japanska for att han har gjort det med RPG Maker XP som fran borjan har fran borjan pa japanska men har oversatts till engelska och dom har inte hunnit oversatta det helt an 2.Jag har lagt upp det pa en server sa man kan ta hem kor filen (RGSS100J.DLL) Instruktioner till att installera kor filen Om du anvander windows 2000 elle NT, kopiera den till C:\WINNT\System32 Ovriga windows system ska du kopiera den till C:\Windows\System32 Klart nu ar det bara att tuta och kora :student: Redigerat 28 December 2004 av jollepolle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wii Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 kanske ska kolla på det, man vet aldrig.... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta:san2 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Jag har gjort ett rpg och kommer snart att släppa demot, non som vill ha demot? spelet heter World Of Saier... Hur gör man egna spel da jag vill ochså kuna det kan du inte skriva hur man gör :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 (gta:san2 @ 29/12-2004 16:39:35) Jag har gjort ett rpg och kommer snart att släppa demot, non som vill ha demot? spelet heter World Of Saier... Hur gör man egna spel da jag vill ochså kuna det kan du inte skriva hur man gör :( Rpg maker... Jag använder RPG maker det e skit bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Var kan man hitta den dära dll-filen då jag behöver den! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 hur fårman tag i rpg maker?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.