Simpsons Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Jag har bara hittat utanför flickvännen och där funkar det utan att hon är hemma! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 hon måste vara hemma för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaSanAndreas Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 mig med. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Las_venturas Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 jag har bara klarat bara kommit till det uppdraget när man ska göra inbrott och jag kan spela 2 player :D det är as-kul!!!! men jag har inte fått en flickvän tror jag och den symbolen ligger framför BS på kartan. Det är första till höger och där är några "ruiner" som det är en röd symbol meed 2 gubbar på :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Las_venturas Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 prova Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Själv tycker jag att multi player inte alls är så roligt, man delar juh skärm -suck- och stön! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
craiven Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 (redigerat) Själv tycker jag att multi player inte alls är så roligt, man delar juh skärm -suck- och stön! <_< ja va f*n hade du väntat diG?? att de skulle komma upp en ny tv brevid lr??!! Redigerat 3 Januari 2005 av craiven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 2 player är inte så roligt, efter som man ser det på samma skärm..lite besviken på rockstar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg