Mugaga Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 vad ska man göra efter man har klarat den första mini bossen??asså den där insekten som kommer efter man har dödat några mindre insekter,,,,dom är typ lila. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snacks_boy Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 (redigerat) du ska gå genom den enda dörren som går sen får du så du kan skanna/öppna lila dörrar/purple dorrs.... jag behöver hjälp med hur man hittar dom 3 första nycklarna till det första mörka templet Redigerat 26 December 2004 av Snacks_boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 26 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 du ska gå genom den enda dörren som går sen får du så du kan skanna/öppna lila dörrar/purple dorrs.... jag behöver hjälp med hur man hittar dom 3 första nycklarna till det första mörka templet Jag försöker också hitta dem. Har bara hittat en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 26 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 du ska gå genom den enda dörren som går sen får du så du kan skanna/öppna lila dörrar/purple dorrs.... jag behöver hjälp med hur man hittar dom 3 första nycklarna till det första mörka templet den där insekts bossen menar jag den första jag tror den var en mini boss.... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snacks_boy Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 vad fick man för att döda den och var döda man den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg