Gäst Mega99 Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 MAGIC LAND ÄR EN ROLLSPELSSIDA DÄR DU KAN GÖRA ALLT DU INTE KAN GÖRA I VERKLIGHETEN! NÄR DU BLIR MEDLEM KAN DU VÄLJA ATT VARA EN DRAKE, ALF, ALV, SVARTALF, SKUGGALV, LJUSALV, KENTAUR OCH MYCKET MER. VI ÖPPNADE PÅ JULDAGEN SÅ OM DU VILL VARA DEN FÖRSTA SOM TITTAR IN, BESÖK MAGIC LAND IDAG! KLICKA HÄR OCH TA ETT STEG UT UR VERKLIGHETEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Jag har blivit medlem tydligen men det stor så här när jag har slut förigt medlem skapet. Application has been submitted. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 JAG SOM ÄR ADMIN DÄR MÅSTE GODKÄNNA ANSÖKNINGEN FÖRST. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Okej för jag heter # 13 på det. kan du godkänna mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 godkänn mig också plz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Registrerat mig, väntar på att bli godkänd jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Du är ju admin så varför står det såhär:Error: Your user level does not provide access to this section. SVARA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Sidan öppnades precis efter ett halvår av konstruktion. Klart att det finns buggar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Intressant! Ska kolla lite och om jag gillar det så blir jag medlem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 godkänn mig med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Du är ju admin så varför står det såhär:Error: Your user level does not provide access to this section. SVARA! För att du inte har tillåtelse att gå dit / göra den saken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Detta räknas som reklam för egen vinning. Använd funktionerna på din kontrollpanel istället. Tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg