Iqaros Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Vad har ni för förväntingar på spelet? Själv så tror jag att det kommer att hålla samma titel som första versionen gjorde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 aaa hoppas det. Det är ju inte Bioware men jag tror fortfarande att det kommer bli ett bra spel förhoppningsvis lika bra som 1:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 26 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Nu är det ju Obsidian Entarniment som utvecklar spelet. Men nåt som oroar mig är att PC Gamer sa att Grafikmotorn inte hade uppdaterats nämnvärt. Vad ska man tro egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Nu är det ju Obsidian Entarniment som utvecklar spelet. Men nåt som oroar mig är att PC Gamer sa att Grafikmotorn inte hade uppdaterats nämnvärt. Vad ska man tro egentligen? Nej jag hörde av gamespot också att grafiken inte var så värst uppdaterats så mkt men jag tror att det kommer bli som 1:an bara att det är nya uppdrag,karaktärer osv. Men man börjar ju som jedi nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 tja jag har det ladda ner det från usa men men grafiken har blivit lite bättre man är jedi från början men har inte ljusabel från början men man vet inte att man är jedi efetr ett krig och man är den sista jedin och det gör att alla "onda" försöker ha ihjäl en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 26 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Jag är ganska ny här på Fuska.se men man får väl inte snacka pirat eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 jaja sorry jag sa bara att jag hade det och lite om spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morfin Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 ja dee verkar ju rätt kul :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 28 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 För de som vill se några trailers så kan ni gå in på www.gametrailers.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg