AtoM Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 vilka dartor spel är bra vilka kommer ut? och så? förlslag på olika data spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 bästa är väl hl2 just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AtoM Skrivet 26 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Hmm ok :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Doom 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Warhammer 40k: Dawn of war Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oblivion Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Hmm, är det bara nya spel du vill får reda på. Eller funkar ganska gamla spel också? Dessutom beror det också på vilken genre utav spel du gillar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Half-life 2 tycker jag du borde skaffa. Half-life 1 är också riktigt bra. Jag har haft många roliga timmar med dessa spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oblivion Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 hehe jo, de spelen har man suttit ett flertal timmar med... själv sitter jag och lirar alla spel förutom dem som innehåller sport :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Ok...Warcraft 3 är ganska roligt också. Jag kommer att köpa wow när det kommer, fast det kostar ju i månaden har jag för mig. wow=World of warcraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oblivion Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 finns ju redan en beta att spela :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 vilka dartor spel är bra vilka kommer ut? och så? förlslag på olika data spel mm half-life 2 kanske halo 2 kommer ut på datarn snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oblivion Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 japps, kommer ut en massa MMORPG betor snart :] då blir det många timmat på nätet! :] eller nej sat*n också, har ju en DC hubb o driva :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.