Toxic! Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 (redigerat) jag vill ta bort mejj för att jag har så mycket minus fuska mynt och göra en ny användare med samma namn Redigerat 26 December 2004 av '''jocke''' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 För det första så ska du PM:a en Mod eller Admin om du vill bli avstängd men då kan du inte bli medlem mer på ett långt långt tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 26 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 om jag gör en användare nu som heter nått så när den andra blir bortagen såhar jag ju en användare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 du kommer inte komma in på fuska.se då på typ 1år :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Om jag minns rätt så stjäl man så stjäl man. Man kan inte ta bort sin användare och göra en ny. isåfall om jag är ny kan jag stjäla så mycket som det går så gör jag en ny och håller på så tills jag lyckas... -_-!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 det är mot reglerna att ha 2 användare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 26 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 då tar dom bort den gammla användaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Vill du bort från fuska? Då ska du inte tillbaka. Vill du stanna, så stanna! Bara att välja... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 26 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 (redigerat) JAG ÅNGRAR MEJ nu Redigerat 26 December 2004 av '''jocke''' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Jocke, Jocke, Jocke. Du har inte minuspoäng av en slump. Vill du ha pluspoäng får du SMS:a, vinna tävlingar osv. Avregga dig för att sedan regga om dig är inte en smart idé direkt. Givetvis ska du varnas för § 1.14 (Att ha flera användare) då. Dessutom få lika många minuspoäng som du nu har. Hade jag varit Admin hade jag inte accepterat din ansökan. Men nu är jag inte Admin så. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 26 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 jag ångrade mejj nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg