Waluigi Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Jag är vid den Fjärde bossen som har tagigt Marios kropp och man spelar som en skugga och har hon där skuggan med röd hatt efter sig! Jag Behöver veta vad namnet är på den gubben som har tagigt marios kropp. Annars får man inte tillbaka den :( Hjälp mej snälla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 26 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 varför svarar ni inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 jag vte ingen svarar mej helr..o ingen kan :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 26 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Okej :( kan du nån sida man kan hitta fler fusk/tips på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 Ne....lr kan säkert hitta på action replay lr nått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 27 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 okii :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Decku Scrub Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 Man får veta bossens namn genom att hitta en pappegoja långt ner i slottet.(Man borjar med att hoppa ner i brunnen framför slottet.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 www.gamefaqs.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 han heter "Doopliss" och när du skriver hans namn saknas P:et så du ska till slottet och ner i brunnen och sen ska du göra dig till en rulle och rulla in i ett hål tills du kommer till rummet med P:et Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 sen så ska du möta han i tornet igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg