Hoppa till innehåll

Hur Använder Man Koderna Hos Nook?

Foxyrock

Rekommendera inlägg

Det finns ju alla möjliga sidor på internet som har koder man kan säga till Tom Nook för att få saker. Men hur gör man för att får dem att fungera? Jag trycker på other things och say code och sedan skriver jag in allt rätt men det funkar ändå inte. Kan någon vara snäll och säga hur man gör exakt i detalj? Vore jätte bra om jag fick bra så snart som möjligt. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för tipset. Det är bara det att jag nog inte blivit blåst eftersom det e(jag kan säga är men detta e snabbare) samma kod på många sidor. Kan någon ge mig koder på några classic möbler då? Och det skulle vara intressant om någon kunde säga hur den där bytes tekniken kan funka när man inte ens använder internet. Jag menar hur andra städers Nook plötsligt kan veta koderna man säger till dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns två koder:

Antingen en sån där som skickas till en invånare ja, om koden finns på många andra sidor så är det nog det.

Koder som man säger till Nook är individuella, de kodas efter mottagarens stad och namn, hämtar du en sån på internet måste hemsidan haft ett program där du skrev in stad och namn först, annars kan det inte funka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack men jag fick nyss en classic sofa med en kod hos Tom Nook. Men kan någon ge exempel på sidor där det finns koder man kan säga till invånare eller Nook? Eller vad sägs om att starta en tråd där man kan skkriva vad man vill sälja till andra och ge med hjälp av koder? Vore ungefär som en köpmarknad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...