Master Cheif Skrivet 26 December 2004 Rapport Skrivet 26 December 2004 jag behöver hjälp på half-life 2. Jag har precis simmat vid den där snurrgrejen och nu har jag kommit till nåt ställe med galler jag kommer ej vidare. Vad ska jag göra? Citera
Nafrali Skrivet 26 December 2004 Rapport Skrivet 26 December 2004 Förklara mera...Har klarat hela half-life 2 så förklarar du mera så kan jag nog hjälpa dig. Citera
Master Cheif Skrivet 27 December 2004 Författare Rapport Skrivet 27 December 2004 det här hände för inte länge sen på spelet. Jag gick i några kloaker och så kommer det ner två sånna gubbar med vita masker med linor och två andra längs marken jag dödar alla och går vidare då kommer jag till vatten men en grej som snurrar och dyker ner, sen kommer jag upp och går ut där är ett galler där innan för gallret finns det soldater jag dödar alla men hur kommer jag vidare? detta är på Route kanal Citera
Nafrali Skrivet 27 December 2004 Rapport Skrivet 27 December 2004 Om du står på kanten innan vattnet börjar, så ganska långt ner til vänster så finns det en "gång" som du ska simma i för att komma vidare. Citera
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 27 December 2004 Rapport Skrivet 27 December 2004 det finns 3 vägar där.. första: rätt väg andra: galler Tredje: Tillbaka :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.