Purex Skrivet 27 December 2004 Rapport Skrivet 27 December 2004 Jag behöver hjälp, inte hjälp utan HJÄLP! Det är så här att ja tänkte vara lite smart, så att när ja skulle slälja glass(cherry popper) så skrev jag in koden: FANNYMAGNET. Så att de skulle förfölja mig så att ja lapp åka runt. Ok nu ska ja till saken. Nu är jag på uppdraget på filmstudion, när du ska förfölja Candy när han åker iväg i limon. Men först måste ju hon sätta sig i den. Men ja hade ju skrivit in koden Fannymagnet. Så även hon förföljer mig!! Finns det inget sätt att få dom att sluta förfölja mig?! SNÄLLA JAG BEHÖVER HJÄLPEN! Citera
Schassen Skrivet 27 December 2004 Rapport Skrivet 27 December 2004 har du provat att skriva in koden igen? Citera
Purex Skrivet 27 December 2004 Författare Rapport Skrivet 27 December 2004 Nej ja har provat att skriva in FANNYMAGNET igen, jag har även provat med NOBODYLIKESME! Citera
Slumpen Skrivet 27 December 2004 Rapport Skrivet 27 December 2004 spara, avsuluta och starta om spelet igen.....borde funka Citera
Schassen Skrivet 28 December 2004 Rapport Skrivet 28 December 2004 men då är väl det sparat så att han har det fuskaet på även nästa gång han startar spelet och laddar den sparningen,eller? Citera
Gäst Wacko Skrivet 28 December 2004 Rapport Skrivet 28 December 2004 Spara ABSOLUT inte för att då kommer den att sitta kvar föra alltid... du är tvungen att starta om spelet när du har knappat in koden: "FannyMagnet" Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.