GFX master Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 hjälp! jag är i fire tempel (stor) och behöver en nyckel till, jag har befriat alla Gorons utom den vid ingången (tillsammans med den stora kistan) jag har bankat sönder en massa sten innan en annan ingång, men man behöver en nyckel!!! jag vet inte var jag ska leta! :blink: tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 (redigerat) www.Zelda.com brukar ha "Finurliga" lösningar på dessa sorters problem. Redigerat 29 December 2004 av Kanji Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 jo du har rätt kanji ;) eftersom vi itne vet vilka nycklar som du tagit så blir det svårt. men www.zelda.com så hittar du säkert din lösning. det är det enda vi kan hjälpa dig med. alltså jag och kanji :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg