Hoppa till innehåll

Flodvågerna!


Gäst abu
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 104
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Bobby Orr
(Boiuthh @ 29/12-2004 00:10:59)

det var 2000 svenskar som dog :(

nej.. just nu är det bara bekräftat att 10-15 svenskar har dött men att 1000-3000 svenskar saknas

bl.a den genialiske advokaten, Skandiaavslöjaren Otto Rydbeck
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:(.. Det är är skit trist, jag sörjer.

 

EDIT: Experterna visste att det skulle komma en Tsunami, men övervägde att inte förvarna.. Vet ej varför.

skulle bli ett totalkaos och experterna trodde inte heller att vågorna skulle bli så stora.. det var ett liknande skalv för några år sen, tror den mätte till 8 på richterskalan men då blev det inte tsunamis så dom chansade... det är lätt att vara efterklok
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ursäkta att jag hoppar in just nu men skulle gärna vilja diskutera detta med ^_^

 

Främst av allt finns det ju barn på Ön. En familj med en liten pojke på 20 månader är försvunna. Och att så unga barn kan överleva en sådan våg är sannolikt overkligt ur mitt perspektiv.

Men det är förfärligt läskigt att detta händer... Usch. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ursäkta att jag hoppar in just nu men skulle gärna vilja diskutera detta med ^_^

 

Främst av allt finns det ju barn på Ön. En familj med en liten pojke på 20 månader är försvunna. Och att så unga barn kan överleva en sådan våg är sannolikt overkligt ur mitt perspektiv.

Men det är förfärligt läskigt att detta händer... Usch. :(

oj en familj.. nu beräknar dom ju att det kommer att bli 120 000 döda och då tror jag att det är mer än en familj..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst data-typen

En som jag känner vad där men blev oskadd.

Förssten läste jag in en tråd att människan försöker utplåna jorden så kom jag på att kanske jorden då istället försöker utplåna människan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...