Gäst abu Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Min morbror och hans familj var i Indien då men dom klara sig. ( fattar inte riktigt varför alla säger flodvåg, det var en havsvåg ) det var en sounami (STAVA) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Vi har snackat om Tsunamin i NO:n f*n,helt förfärligt,fast om jag tycker att det börjar bli rätt överdrivet..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 snack om det hela tiden i skolan på nästan alla lektioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johan_10 Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 kan ni inte sluta tala om det jag blir ledsen ju :angry: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Hej! När tsuamin(stavnig) kom var jag över 100 mil där i från. Visst jag klarade mig och tackar gud för det. Men när man kollade på Thai-tv så var det så många bilder där i från. Det var hemst! Man fick se hur dom hade påsar bara fyllda med svenska, danska o norksa pass som personerna på TV hällde ut på marken. Man fick se döda människor hela tiden. När jag kom hem till sverige (16/1) igen, så var det första jag gjorde var att kolla på TV, men det är så mycket myndigheterna, UD och dom andra har MISSAT! Själv kan jag bara tacka gud att vi aldrig åkte ner ditt, tack vara det så lever jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Vilken tur!Jag hade också tur att pappa hade för lite pengar för att vi skulle åka till Thailand,vågar knappt tänka på det.....alltså hur det skulle sätt ut om jag våre där......dom säger att det ska komma en änu större våg mot Tokyo på tv....jag vill inte att mitt favoland ska skadas av en tsunami..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibbe Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Den här Tsunami katastrofen börjar bli tjatig... Visst så var det sorgligt och hemskt, men det börjar bara bli för mycket!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 håller med, man har gjort donationer, gett pengar till Melodifestivalen (såklart så går pengarna till Indonesien) o sånt. men nu börjar det bli tjatigt! Jag säger inte att jag inte bryr mig, MEN NÅNGÅNG RÄCKER DET MED "Dom döda i Indonesien blablabla" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admiralendk Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 En kille som går i min skola är försvunnen och vi väntar fortfarande på svar ifall han har omkomit itsunami katastrofen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 (redigerat) *** Redigerat 3 Mars 2005 av admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
$€!F Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 en tjej i min klass heter lisa hon skulle åka till tailand hon hade varit där förut och hon solade sig hela tiden på stranden hon skulle åka till en strand igen men dom åkte till turkiet istälet och en tjej som heter linnea hennes mormor och morfar var på andra sidan tsunamin det var ett berg melan tsunamin och en strand på andra sidan dom var på andra sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 min kompis hadde tur dom tänkte okådit men då ändra dom framde så då blav de efter katastrofen(så nu kan dom ju inte fara men bra att dom inte for readn då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.