blue_yoshi Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 jag har nyss fått spelet typ. och jag älsker det :D (L) men när man gör det där med den där kartan. hur gör man på första :huh: för ska man ju trycka på A sedan på Y sen. X sedan blockera slaget med B och sedan röra sig och sedan AB eller AY men sedan då? eller vilken ordning det nu var. sedaan ska man ju göra det "bästa" slaget. och efter det då? jag fattar inte :huh: :( <_< *need help!* / *behöver hjäälp!* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 köpte spelet förra veckan och har klarat hela de e skit bra. men frågan du ska trycka fram fram y när han vill ha din starka attak sen ska du trycka b bak/ner och sen på alla knappar utan b men dra gula spaken upp då för de e lättare ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 ska skaffa det genom att byta mitt star wars jag fick genom jul och istället få Metal gear solid the twin snakes och Soul callibur 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 29 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 och vad sjutton har det där med Soul Calibur II?! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg