Hoppa till innehåll

Pokemon :leaf Green


Tails_Cool

Rekommendera inlägg

hur får man bort snorlax på pokemon leaf green. ska man har en flöjt och var hittar man i så fall den ?

 

har hittat en fossil med. var finns det där labbet där man kan lägga in det nånstans??

 

 

tack på förhand!! :lol: :rolleyes:

Hej jag spelar oxå pokemon leaf green, jag vet inte hellre vad forumet är någonstans eller vad det är för något. Men vi kan kanske hjälpa varandra ?

 

När man är på 3 ans gym skall man titta i alla soptunnor om du hittar 3 st nycklar öppnas all laser strecken då kan man möta gymledaren.

 

Om ni vill ha en dugtrio skall ni gå till diglet cov spring runt där så kan ni få möta en dugtrio på elevel 29...

 

De va mina fusk !

:cool:

Kalle

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har varvat mitt leaf green så jag vet. det är exaxt som på blå röd och gul.

du måste ta dej till lavender town och gå in i det stora huset. men först måste du

besegra team rocket i spel huset i celadon city( gräss gymledaren erikas stad)

för gary har lämmnat en marowak i spök huset som man måste besegra för att rädda mr.fujii och få flöjten. och när du besegrat team rocket i celadon får du slipht scope som hjälper dej att se spökerna.

sen när du vill ta dej till saffron city får du tea(te) av den gamla tanten i celadon hotel på första våningen sen ger du det till en av tjejerna i huset där du blir stoppad av dom när du vill förbi!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har varvat mitt leaf green så jag vet. det är exaxt som på blå röd och gul.

du måste ta dej till lavender town och gå in i det stora huset. men först måste du

besegra team rocket i spel huset i celadon city( gräss gymledaren erikas stad)

för gary har lämmnat en marowak i spök huset som man måste besegra för att rädda mr.fujii och få flöjten. och när du besegrat team rocket i celadon får du slipht scope som hjälper dej att se spökerna.

sen när du vill ta dej till saffron city får du tea(te) av den gamla tanten i celadon hotel på första våningen sen ger du det till en av tjejerna i huset där du blir stoppad av dom när du vill förbi!

Hur fick du alla pokémon?!

måste veta :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

B) hehe.......... jag har bara fått alla pokemon på pokemon red, blu och yellow men jag vet hur man får alla på ruby, sapphire, leaf green och fire red bara att jag orkar inte spela dygnet runt bara för att fånga alla pokemon men..............

jag känner sveriges bästa pokemon spelare och han är den ända jag känner som har alla pokemon!!! hans hemsida är www.pokefaqs.reklam!

om du har flera frågor bara fråga på!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...